27 Nisan 2011 Çarşamba

Pudra Şekerine Çilek

  Çilek kokusu her yanda,pudra şekeri üzerinde.Beyaz ama erimiş tatlısında kırmızının..
Şimdi dönmek varken o tek yaza,sonbaharı özlüyorum.Ya oysa,ya oysan diye içimden binlerce kez sormama rağmen hep aynı cevabı alıyorsam bunun sorumlusu kim? Bu şarkıları mı suçlamalı söyleyenleri mi yargılamalı bilmiyorum.Henüz fallara inanmaya başlamadım,beklentisiz bekliyorum gelmesini sözlerinin.Öyle ki bu ara çok fazla özlüyorum bazılarını.Garip değil mi bu kadar özlem?
   Ya görünce özlemediğimi farkedersem diye görmemeyi tercih ettiğim zamanlardı o zamanlar.Durdum ,farkına varamadığın sularda farkına varamadıklarınla hep aynı çizgide buluşmayı diledim,şimdi tekdüze isteklerini yüceltmeye hazır kalabalıklar kuşatan her yanı.

Dışımda,dışında yıldızı.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder