11 Nisan 2011 Pazartesi

Doz

  Gördüklerin bir nevi görmeyi istediklerindi,tepkiler benim çok dışımda ve olması gereken yerdeydi .Aslına bakarsan sadece yüzüne bakmamaktan ibaret olan tepkimi  ikiyüzünün yerleşkesi o tenha suratında gördüğümde o an yapıverdim ve ayrıldım içimden. Tabi ki pek iğrenç sözlerini tekrar tekrar sarfetmekten alıkoyduğum için daha da kızgın olabilirsin bana.Ama eminim ki bin doz öfke aldım bu sabah evden ve beni asla geçemeyeceksin.
  Aslında uzun zamandır beyazdı tüm gelişler,hayır tahmin ettiğin gibi asla olamaz,herkes uykusunda biraz melektir ve siz bunu çok iyi kullanırsınız.Kıyafetler ve bedenlerden ibaret zihinlerinizi gördükçe ses tonumu kalınlaştırıp görüş açımı daraltıyorum.Mümkün olduğunca görmemeye çalışıyorum o naifliklerinizi,sahte nazikliğinizi.Elinizi uzatın gözlerinizi çekin üstümden.
  Nefesimi boşa tüketmiyorum ama boşa nefes alıyorum sanırım.




   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder