23 Nisan 2011 Cumartesi

Her Şey Yolundaydı.

   Her şey yolundaydı.Nasılsın dediler,iyiyim dedim,bir de utanmadan onların nasıl olduklarını sordum.Onlar da iyi olduğu yalanını geçiştirmeye çalıştı saniyeleri harcamadan.Faturaları fazla gelecek vicdanlarının.Sanırım görünüşe aldanmak gerekiyor bazen,hatta sormadan önce durup düşünmeli dışından içine kabarıyor mu koydukları bir kaç kelime. Üstüste anlamlar..Özne,yüklem ayırt etmeden kabul ediyorum tüm cümlelerinizi.
   Her şey yolunda..Nasılsın dediler,idare ediyorum dedim,bir de utanmadan onların nasıl olduklarını sordum.Aynen ,dediler .Bir kaç dakika sustuk.Kendi karanlığımızdan kendimiz utandık.Konuşmadan ayrıldık oradan.
  Her şey yol..Nasılsın dediler,kötüyüm dedim,bir de utanmadan onların nasıl olduklarını sordum.Kendilerini hatırladılar,izdüşümleri kendilerinden büyüktü,söz düşümleri fikirlerinden kalabalık.
  Her şey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder