10 Nisan 2011 Pazar

Ben ve ben

    İnsan pazar günü 7.30 da uyanır mı?Uyanır.Gözlerimi ısrarla sıkıca kapatıp tekrar uykuya dalmayı beklesem de olmadı ve nihayetinde saat 10 olduğunda artık bu yersiz çabamdan vazgeçiverdim.Gözümü her kapatışımda eskisi gibi değil gördüklerim artık,kendimle tartışıp duruyorum.-Buna sevinmeli miyim bilmiyorum-E hal böyle olunca uykunun gelmesini beklemek ne derece mantıklı olur farkındayım,ama en azından denedim yarın sabah 6 da kalktığımda vicdan azabı çekmemek için denedim.
    Güneş doğmuş tekrar mevsimlerden bahar,birkaç saat sonra kış mevsiminin gelişini bekliyorum.Onun dışında söylemek istediğim o kadar çok şey var ki birilerine,sonunda hiç bir şey söyleyememekten korkuyorum.Hepsini kendi içimde çözüp kimseye haber verememek ya da .Bunun sorumlusu kim diye sorarsan her zamanki gibi kendimi öne sürebilirim.Ve onlar yine haklı çıkabilir.
    Onlarca söz verdim dün kendime,sonra bu söz veren kim diye tanıştım kendimle.Aslında onun benimle tanışmaya istekli olduğunu sanmıyorum ,bir nevi zorladım evet.Arkadaş olabilir miyiz diye düşündüm uzun uzun olmazdı sanırım biz iki ayrı kutuptuk.Ben ve ben..
   Güne erken başlamak yine de her şeye rağmen güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder