19 Mayıs 2011 Perşembe

Balıklarla Arkadaş Olmaya Karar Verdim

 Balıklarım ,benim duygusuz arkadaşlarım.Farkeder mi? Dinliyorsa seni,hiç buluşmasa da gözleriniz dolaşıp duruyorsa canlı olduğunu kanıtlar gibi orada.Bazen canlılar kategorisine sokamıyorum kendimi sizlerden daha fazla değil hayır.
   Sınıfımdaki balıklardan biri öldüğünde anladım ki paylaşmak değildi insanı üzen alışmak hiç değildi,başka bir şey.Sadece sen düşündüğünde orada olan.Şimdi odamda yanıbaşımda çırpınırken balıklarım düşünüyorum ben.Onlar çırpınmıyorlar ki ,onlar yaşıyorlar.Çırpınan benim.
  Balıklarla arkadaş olmaya karar verdim bugün ben.Duygularına yenik düşer de eleştirmeye kalkarsalar bir gün beni,o gün pes edeceğim gireceğim akvaryumunuza.Alın beni aranıza artık,nefes alamıyorum burada.
  Sularınız duygularımı alıp götürsün,geriye kalmasın kara parçalarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder