12 Haziran 2011 Pazar

Bencildim

Bencil..Ne kadar bencilmişim yeni farkedemiyorum.Düşününce gördüm ki düşünmediğim zaman daha çabuk anlayabiliyorum sanıltıları.Karşıma geçmiş suçlamalarda bulunuyorsa bazıları ve ben de inanıyorsam ,inanıyorsam bencil olabileceğime zaman zaman..Bu bir hayal kırıklığı mıdır,kırılganlığı mıdır?
  Beklentilerini karşılamadığın an umurunda olamayacak kadar sıradanlaşabilirken gözlerinde,tek bir soru dahi duyamazsın ağızlarından.. Beklentileri bekleyenler bencilliği nasıl bu kadar dışlamışlardır ve senin adına bu derece yakıştırmışlardır.Görünüşe bakılırsa onlarda hoş durmayan kıyafetler bizim üzerimizde ne de güzel durmuştur.
  Ne kadar bencilmişim yeni farkedemiyorum.Nasıl mışım? bilemiyorum,bence siz de bilmeyin diyemiyorum.
  Duyacaklarınız duyduklarınızdan farklı olmayacak hiç bir zaman diyemiyorum.
  Şimdi suçlayın ama arkanızı dönüp gitmeyin diyemiyorum.
  Yalın ayak yürüdüm sizin olmadığınız yollarda ,bencildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder